سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آناست . [امام علی علیه السلام]
پرتو
 
آزادی از نگاه غرب یعنی توحش

چرا بین دو نفر اعدامی تبعیض قائل شده اند

می گویند یکی از آنها وبلاگ نویس بوده و می خواهند او را متفکر و اندشمند جلوه داده و این عمل ایران را غیر انسانی و مخالف آزادی بنامند. اما مگر هر کس که وبلاگ نویس شد اندیشمند و متفکر است ؟ امروزه وبلاگهای بسیاری وجود دارند که مطالب آن یا اشعار چرند عشقی است یا مطالبی چون جک و اس ام اس؛ و بسیاری دیگر هم تصاویر مستعجل و مستهجن استفاده می کنند و عده ای نیز در وبلاگ خود فقط به دشمنی و اهانت به ملتی یا قومی می پردازند.

 آیا دارندگان آن نیز متفکر و اندیشمند هستند ؟

این فرد کفتار صفت که افراد بسیاری به نام آزادیخواهی او را بهانه ای جهت ضربه زدن به ایران اسلامی قرار داده اند، از طریق وبلاگ نویسی دست به انواع جنایتها زده و باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه مسلمان و هموطنمان شده است .

اما این سوال چرا ؟ مگر مریض بوده و مشکل روحی روانی یا پدر کشتگی با هموطنان خود داشته ؟ جواب این است : پول و ثروت و کسب مقام و شهرت همان چیزی که باعث بوجود امدن حکام ظالم و طاغوتی و همان چیزی که باعث نابودی همین حکام نیز می شود او را وادار به چنین حماقتهائی کرده بود . او فریب شخصی به نام ریگی را خورده بود که خودش هم دست نشانده آمریکا و صهیونیست است . کسی که مهره ای در یکی از بازی های متداول آمریکائی هاست و او نیز فریب پول و ثروت و شهرت را خورده است و تمام بهانه هائی که برای کشتن مردم بی گناه آورده است پوچ و بی اساس می باشد . و سر منشا تمام این رفتارهای زشت و پلید توطئه و دشمنی محض شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است . دولتمردان خون خوار آمریکائی که فقط به قدرت فکر می کنند و می خواهند بر جهان تسلط یافته و همه سر تعظیم بر آنها فرود آورند . اما چرا به خون مسلمانان علی الخصوص ایران و ایرانی تشنه است . آری اسلام یعنی مبارزه با ظلم و جور . یعنی عدم تبعیض بین ملتها و انسانها یعنی مساوات و برابری و برادری یعنی دوستی و رفاقت بین مردم جهان یعنی هر قومی سرنوشت خودش را مردمش تعیین کنند با فرهنگ سنت های خودش و نه دیگران آن هم با تفکرات القائی .اسلام یعنی هیچ قدرتی حق حکمرانی و زورگوئی به ملت دیگری را ندارد .

آمریکا هنوز طعم ضربه محکم مردم ایران را به دهانشان فراموش نکرده اند . آمریکائی که با دست نشانده هایش در ایران حکمفرمائی می کرد . اموال و ثروت کشور را به تاراج می برد . در ایران زندگی می کردند و حق توحش می گرفتند . مصونیت قضائی داشتند. لایحه ایالتی ولایتی طرح کردند و ... اما از یک پیر فرزانه چنان تو دهانی خوردند و پوزه شان به زمین مالیده شد و آبرویشان رفت که تا ابد آن را فراموش نخواهند کرد . آن بزرگ مرد تاریخ که فقط عدالت را با اسلام در ایران زنده کرد و ملتی مسلمان و عدالت خواه او را حمایت نمودند و بدان عشق ورزیدند .

این باعث شده است که انها همچنان به هر طریق ممکن با ایران به ستیزه پرداخته و هر بار شخصیتی ساخته است تا آن را راستای اهداف شوم خود تحریک کنند . عبدالمالک ریگی و اعضای گروهش هم دورانی دارند که روزی به سر خواهد رسید. باید دید مهره ی بعدی چه کسی خواهد بود .

همانطور که مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر می گویند هیچ بهانه ای برای اعدام وجود ندارد آیا عبدالمالک ریگی فقط مجاز به آدم کشی است آن هم بدان حالت وحشیانه و فجیع . همانهائی که اکنون در صدای آمریکا داد از آزادی و حقوق بشر می زنند چند وقت پیش در برنامه هایشان از ریگی دعوت کرده بودند و از او حمایت کردند . آیا در او نشانه ای از انسان می توان یافت ؟ آدم وحشی صفتی که به راحتی جان مردم بی گناه را به بهانه اختلافات قومی قبیله ای می گیرد .

گفته می شود عده ای منافق در پاریس به اسم دانشجو . با خانم راما یاده وزیر مشاور در مورد حقوق بشر و امور خارجه فرانسه جهت استمداد و عدالت خواهی و واکنش به اعدام در ایران مذاکره کرده اند . این یعنی احمقانه ترین و خنده دار ترین کار ممکن . عدالت خواهی از گرگ صفتان ... آن هم عدالتی که مبتنی بر امیال پست حیوانی است .

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط احسان امیری 87/5/18:: 7:41 صبح     |     () نظر
درباره

پرتو

وضعیت من در یاهـو
احسان امیری
ای یاد تو شورافکن و پیغام تو پر جوش * آوای تو نجوای هزاران لب خاموش * آنجا که تو رخساره نمایی همه چشمند * وانجا که سخن ساز کنی جمله جهان گوش * در سینه ترا گر نه غم خلق جهانست * از نای تو شکوای قرون از چه زند جوش * فریاد تو ویران‌گر بنیان نفاق است * ای پرچم توحید ترا زیب بر و دوش * بانک تو خروشی است ملامت‌گر تاریخ * برخاسته از نای هزاران لب خاموش * بد خواه تو حشر سرافکنده خویش است * همراه تو با عزت و اکرام هم‌آغوش * تا بر ورق دهر نشیند سخن عشق * هرگز نکند یاد ترا خلق فراموش * پاس تو نگهدارد و جاه تو شناسد * هر با خبر از دانش و هر بهره‌ور از هوش
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ